Pls Read Dis 1st Be4 Reading My Blog

Welcome to Taka's Blog~



If u dislike me,pls click the red X button on ur topright



If u like me pls continue reading my blog ^^



Thank You For Visiting Taka's little Blog



How Many ppl Visited My Blog??

Thursday, December 23, 2010

家人sunway~

Sunway~
今天跟家人去了!!!

去那边做什么??
买东西啦!!!
闷到半死。。。

等我家人买东西等了1个小时多
然后。。。
到我买了!!!

我能去哪里买东西??
Parkson?? X
Body Glove?? X
Popular??  对了!

买了两本小说~
RM40 O.O"
只好在那儿做 member card
10% discount 
YAY!!
 v^^v

买了书后去买校鞋~
可是。。。
竟然每一间鞋店我的saiz完了 T.T
极度伤心

没办法咯~
妈妈带我到外面去买鞋~
买到咯!!
(开心)

买了后老板问我读什么学校~
我就说咯~
他竟然说。。。
钟灵的鞋要全部布的!!
怎么可能!!!><

没睬他的话
买了后闪人~

买了回家
继续看动漫^^

酱就完了~
美好的一天<3

No comments:

Post a Comment

Don't click here!